Do ramy maszyny może być przymocowana szczotka rotacyjna do zgarniania tłucznia w klatki między podkładami. Szczotka ta ma średnicę 650 mm, szerokość — 2840 mm i może być przemieszczana od 240 mm po niżej do 360 mm powyżej górnej krawędzi podkładów. Mechanizmy zagęszczarki są rozmieszczone na dwuosiowej platformie z kołami o średnicy 520 mm. Na ramie platformy jest usytuowana kabina maszynisty i maszynownia, w której znajdują się silnik wysokoprężny o mocy 56,5 kW (77 KM), prądnica o mocy 20 kVA i sprężarka. Do ramy platformy są przytwierdzone dwie grupy zagęszczaczy czołowych i ubijaków wibracyjnych. Maszyna jest wyposażona w pneumatyczny hamulec z klockami na wszystkich czterech kołach, i ręczny hamulec postojowy. Napęd maszyny jest hydromechaniczny. Podjazd roboczy odbywa się od dwustopniowego silnika hydraulicznego — przez trójpołożeniową nawrotnicę i układ mechaniczny z położeniem transportowym lub roboczym — na tylny zestaw napędowy. Jazda transportowa z prędkością do 65 km/h odbywa się po przekazaniu mocy na sprzęgło główne, wał przegubowy i przekładnię osiową zestawu tylnego. Podsypka w okienkach i na końcach podkładów jest zagęszczana dwoma blokami, złożonymi z czterech ubijaków wibracyjnych, drgających z częstotliwością 50 Hz. Ubijaki są napędzane silnikami elektrycznymi. Siła uderzenia ubijaków może być regulowana w granicach 8 do 20 kN, przy statycznym nacisku na tłuczeń 7 kN. Ubijaki są podnoszone i opuszczane siłownikami pneumatycznymi. Bloki ubijaków łączą się z ramą maszyny za pomocą wahaczy, co zapewnia równomierny docisk wszystkich ubijaków do zagęszczanej podsypki. Skarpy pryzmy podsypkowej są zagęszczane dwiema płytami wibracyjnymi, połączonymi przegubowo z ramą maszyny, przestawianymi w położenie robocze lub transportowe za pomocą siłowników hydraulicznych. W celu otrzymania właściwego profilu pryzmy należy odpowiednio ustawić skrzydła, przegubowo przymocowane do płyty. Każda z płyt może być oddzielnie uruchomiona, niezależnie Od drugiej. [podobne: części wózki widłowe, nowy fiat tipo, serwis Fiat ]

Comments are closed