Oprócz lagodnych oplywowych skarp, na autostradach stosuje sie równiez zaokraglenie krawedzi przeciec skarpy z poboczem i z terenem

Oprócz łagodnych opływowych skarp, na autostradach stosuje się również zaokrąglenie krawędzi przecięć skarpy z poboczem i z terenem. Promienie stosowane do takich zaokrągleń R = 1 - 3 m. Pochylenia skarp autostrad. Skarpy nasypów w zasadzie powinny być jeszcze bardziej łagodne. Na podstawie doświadczeń i rozważań teoretycznych można ustalić następujące zasady projektowania skarp przekrojów poprzecznych autostrad: a) wykopy płytkie i niskie nasypy (do 1,00 m) należy projektować o skarpach łagodnych (1:5), b) skarpy wykopów i przylegający teren łączy się za...

Wyciąg o napędzie mechanicznym

Hamowanie transportera i ostre zakręty za pomocą taśm hamulcowych z żeliwnymi nakładkami. Obracanie podczas pływania — przy użyciu steru lub przez zmianę kierunku obrotu jednej ze śrub. Skrzynia ładunkowa z otwieraną burtą i dwoma ruchomymi szynami zjazdowymi, przystosowana do transportu samochodu lub działa. Ładowność na lądzie 2000 kG, na wodzie kG. Srednia szybkość bez ładunku po szosie 20 km/godz., po drodze polnej 17 km/godz, na wodzie: bez ładunku 10 km/godz, z ładunkiem 9 km/godz. Szybkość maksymalna na lądzie na piątym biegu — 34,9 km/godz. ...

Niedomagania planetarnej skrzynki biegów

Najczęściej występują: hałaśliwe przełączanie biegów — nadmierne zużycie kół zębatych — zużycie stożkowych przylgni ślizgowych synchronizatora uszkodzenie zatrzasków synchronizatora niezupełne wyłączanie się sprzęgła — zbyt lepki olej w obudowie skrzynki biegów (stężenie w porze zimowej) — peknięcie sprężynki zatrzasku wodzika — częściowe wykruszenie zębów kół skrzynki biegów. Skrzynka biegów nadmiernie się rozgrzewa — zbyt wysoki poziom oleju w obudowie skrzynki biegów zbyt niski poziom oleju w obudowie skrzynki biegów lub brak oleju wad...

Kardiologia interwencyjna: Przyszłe kierunki

NORMATYWY TECHNICZNE PROJEKTOWANIA AUTOSTRAD . Normatywy techniczne projektowania autostrad wykonanych dotychczas są bardzo różne. Analizy warunków ruchu samochodowego na autostradach, prowadzone w różnych krajach a bez przerwy, oparte są na różnych założeniach teoretycznych. Szczególnie stosuje się różne schematy widoczności, różne współczynniki przyczepności i różne współczynniki pewności, jeżeli chodzi o stateczność pojazdów na łukach. Z podanych powodów porównanie normatywów technicznych jest zaledwie zestawieniem warunków lokalnych kraju, w którym...

Najnowsze zdjęcia w galerii toyota-hybrydy.net:

236#bmw warszawa otomoto , #inter auto otomoto , #renault wektor bielsko biała , #raiffeisen rawa , #auto idea otomoto , #wypowiedzenie umowy proama , #gratka pl samochody , #wypowiedzenie umowy oc proama druk , #wektor renault , #raiffeisen samochody poleasingowe rawa mazowiecka ,