kris otomoto

Samochody elektryczne (nie zatankujesz, a pojedziesz!)

Samochody elektryczne stają się coraz bardziej popularne na rynkach światowych. Modna staje się ekologia podparta racjonalnym i zdrowym podejściem ekonomicznym. W Polsce jednak samochody na prąd na chwilę obecną nie znalazły swoich zwolenników. Może inaczej – zwolennicy może i są, jednak brak większego grona użytkowników. Teoria nieutwierdzona praktyką zupełnie nic nie wnosi w aspekcie ratowania naszego środowiska i chronienia go przed czynnikami szkodliwymi. Czy jest to kwestia braku świadomości Polaków? Cóż, ciężko jednoznacznie stwierdzić, dlaczego właśnie rozwój tej technologii na ten mome...

Więcej »

Jednośladem w świat

Osoby, które pasjonują się podróżami, dodatkową lubiąc, gdy wiatr powiewa im we włosach powinny rozważyć zakup jednośladu. Motory zarówno ścigacze, turystyczne, jak i te pozostałe, które dowiozą nas do określonego miejsca mają w sobie moc przyciągania. Większość motocyklistów zgodnie stwierdza, że gdy pierwszy raz zasiadło za kółkiem motoru już zdawało sobie sprawę z tego, że ciężko im będzie się od niego oderwać. Często jest to po prostu przysłowiowa „miłość od pierwszego wejrzenia”. Czym tak bardzo motocykle potrafią nas do siebie przyciągnąć. Przede wszystkim prędkość i ...

Więcej »

Niedomagania silnika zasilanego gazem

Utrudniony rozruch silnika — nieszczelność zaworu komory redukcyjnej drugiego stopnia, powodująca nadmierny w pływ gazu i zbytnie wzbogacanie mieszanki — zbyt mary skok otwarcia zaworu komory drugiego stopnia, powodujący zubożenie mieszanki napęcznienie uszczelki gumowej zaworu drugiego stopnia, powodujące zmniejszenie skoku zaworu i wypływu gazu z reduktora oraz zubożenie mieszanki uszkodzenie mechaniczne uszczelki gumowej zaworu drugiego stopnia, powodujące nieszczelność zaworu zbyt duże podciśnienie w komorze drugiego stopnia, spowodowane zanieczyszczeniem zaworu lub układu dźwigniowego — niewłaśc...

Więcej »

Oscylacja o wysokiej częstotliwości dla zespołu ostrej niewydolności oddechowej AD 5

Długość mijanki przyjmuje się na dwa pociągi a zatem: lm = 2 X 29 + 2 X 7,0 (2 rozjazdy) + 10,0 (rezerwa) L = 82,0 m. Średnia szybkość przejazdu z obciążonym pociągiem: 2 X 8 + 1 X 15 + 1 X 15 - V s = 11,5 km przyjęto z rezerwą Vs = 10 km/godz. Średnia szybkość próżnego pociągu V = 15 km/godz. Jednorazowy załadunek materiałów na pociąg wynosi: G = 16 X 1,0 = 16,0 m3. Ilość cykli pociągów: C=-= pociągów G 16. Czas jednego cyklu pociągu na odcinku pomiędzy mijankami może wynosić: T 600 t = 50 minut Przy założonych szybkościach obliczeniowych przejazd przez odcinek między mijankami decyduj...

Więcej »
http://www.epsychoterapiawarszawa.info.pl 751#bmw smorawiński otomoto , #alphabet poleasingowe , #passat b6 pomorskie , #auta szwajcaria , #star auto , #nowa skoda fabia ceny , #samochodu używane sprzedaż , #litr paliwa cena , #mercedes a180 otomoto , #moto champ bydgoszcz ,