Zagęszczarka podsypki BV-102

Zagęszczarka podsypki BV-102 może być sterowana ręcznie lub półautomatycznie. Maszyna jest wyposażona w wyrzutnicę do zjazdu na pobocze toru. Masa własna maszyny wynosi 9500 kg, a jej wymiary mm. Zagęszczarka podsypki D -9 pracuje z wydajnością 520 do 780 m/h. Podwozie maszyny stanowi rama oparta na dwóch zestawach z kołami jezdnymi o średnicy 850 mm. Na ramie, na amortyzatorach jest zmontowana obudowana ze wszystkich stron kabina maszynisty, w której są rozmieszczone przyrządy i dźwignie sterowania. Układ napędowy składa się z wysokoprężnego silnika Deutz o mocy 81 kW (110 KM), pomp hydra...

Pojazdy specjalne

Wojska chemiczne użytkują wiele różnych pojazdów specjalnych. Najczęściej spotyka się omówione poniżej. Ruchomy punkt odkażania zabudowany na samochodzie terenowym ZIS 151 ma wyposażenie do odkażania uzbrojenia, dział, samochodów, czołgów i różnego sprzętu bojowego. Napęd na wszystkie koła. Ładowność 4500 kG ; na drogach polnych lub w terenie 2500 kG. Może ciągnąć przyczepę 0 ciężarze do 3600 kG. Długość 6930 mm, szerokość 2320 mm, wysokość (bez obciążenia) 2740 mm, rozstaw osi (od przedniej osi do osi tylnego wózka) 4225 mm, tylnego wózka 1120 mm, rozstaw punkt odkażani...

Próby łączenia ramy podwozia z nadwoziem

Próby łączenia ramy podwozia z nadwoziem w jedną całość konstrukcyjną podejmowano już od pierwszych lat pojawiania się pojazdów samochodowych. Początkowe trudności w realizacji tego pomysłu wynikały z przyczyn materiałowych i konstrukcyjnych. Pierwsze nadwozia wykonywane były bowiem przeważnie z drewna, a natomiast ramy ze stali. Nie było więc możliwe stworzenie jednolitej konstrukcji, w której pracowałyby z jednakowym wytężeniem elementy sporządzone z materiałów 0 tak odmiennych własnościach, jak stal i drewno. Początkowo stosowano z reguły nadwozia samochodowe typu otwartego. Brak...

Zobacz też:

pietrzak otomoto toyota pewne auto warszawa otomoto krotoski cichy pietrzak używane bmw warszawa otomoto inter auto otomoto renault wektor bielsko biała raiffeisen rawa auto idea otomoto wypowiedzenie umowy proama renault warszawa otomoto wypowiedzenie umowy oc proama druk wektor renault raiffeisen samochody poleasingowe rawa mazowiecka wektor bielsko vb leasing aukcje żyrobus otomoto przyczepy otomoto puławy otomoto krotoski salon renault warszawa honda prelude forum renault pietrzak używane otomoto włocławek karlik poznań

skrzyzowanie w ksztalcie plecionki wymaga szesciu wiaduktów

skrzyżowanie w kształcie plecionki wymaga sześciu wiaduktów. Skrzyżowanie autostrad z drogami bocznymi może być rozwiązane albo jako skrzyżowanie bez połączenia drogi z autostradą, albo też jako skrzyżowanie mające jednocześnie połączenia drogi z autostradą. Z tych ostatnich najczęściej spotykane są następujące typy: a)odgałęzienia drogi bocznej w postaci: trąbki wymagające zastosowania jednego wiaduktu, b) skrzyżowanie w kształcie harfy, również o jednym wiadukcie c) skrzyżowanie pod kątem ostrym wymagające zastosowania także jednego wiaduktu. Wysokościowe rozwiązanie skrzyżowania au...

Najnowsze zdjęcia w galerii toyota-hybrydy.net:

202#toyota pewne auto warszawa , #otomoto krotoski cichy , #pietrzak używane , #bmw warszawa otomoto , #inter auto otomoto , #renault wektor bielsko biała , #raiffeisen rawa , #auto idea otomoto , #wypowiedzenie umowy proama , #renault warszawa otomoto ,