samochód w abonamencie

Próby łączenia ramy podwozia z nadwoziem

Próby łączenia ramy podwozia z nadwoziem w jedną całość konstrukcyjną podejmowano już od pierwszych lat pojawiania się pojazdów samochodowych. Początkowe trudności w realizacji tego pomysłu wynikały z przyczyn materiałowych i konstrukcyjnych. Pierwsze nadwozia wykonywane były bowiem przeważnie z drewna, a natomiast ramy ze stali. Nie było więc możliwe stworzenie jednolitej konstrukcji, w której pracowałyby z jednakowym wytężeniem elementy sporządzone z materiałów 0 tak odmiennych własnościach, jak stal i drewno. Początkowo stosowano z reguły nadwozia...

Więcej »

Nadwozia samoniosące

Ze względu na konstrukcję spodu, wśród nadwozi samoniosących dają się wyodrębnić dwa podstawowe rozwiązania: — nadwozie jest przyspawane do klasycznej ramy podłużnicowej, której przekroje, a co zatem idzie i ciężar są odpowiednio zmniejszone, w porównaniu z ramą niezależną, — nadwozie przenosi wszystkie obciążenia, przy czym jego spód z przyspawanymi elementami, które tylko wzmacniają pewne przekroje lub służą do mocowania zespołów podwozia, tworzą tzw. ramę szczątkowa. Rama płytowa z reguły tłoczona jest z blachy stalowej i w postaci jednego...

Więcej »

Zazwyczaj pobocza skladaja sie z dwóch czesci

Zazwyczaj pobocza składają się z dwóch części: pasa postojowego szerokości 2,0 m, mającego nawierzchnię twardą ulepszoną zazwyczaj innego rodzaju niż nawierzchnia na jezdni (np. przy nawierzchni jezdni z betonu cementowego pasy postojowe o nawierzchni bitumicznej, ciemnej, ograniczającej jasne pasy jezdni) oraz pasa pobocza ziemnego szerokości 1,0 -7- 1,5 m obsianego trawą. Odwodnienie. Ze względu na bezpieczeństwo szybkiego ruchu, który odbywa się na autostradach, nie jest możliwe urządzenie odwodnienia powierzchniowego w postaci głębokich rowów przydroż...

Więcej »

Slaby punkt pod tym wzgledem przedstawiaja szczebliny

Ogumienie o wymiarach i ciśnieniu nominalnym 4,6 kG/cm2. Instalacja elektryczna jednoprzewodowa, zacisk dodatni akumulatora (12 V, 105 Ah) połączony z masą. Maksymalne szybkości jazdy na poszczególnych biegach. Samochód STAR-66 może ciągnąć przyczepę o ciężarze 3500 kG w terenie, lub ciężarze 4400 kG na szosie. Zużycie paliwa na szosie 38 1/100 km, w terenie 52 1/100 km; szybkość maksymalna z obciążeniem 4000 kG — 73,5 km/godz. Najmniejszy promień zawracania 9,5 m, promień skrętu m. Rozstaw osi: przednia — środkowa 2858 mm, środkowa i tylna ...

Więcej »
http://www.optyktwojeoczy.pl 751#alphabet poleasingowe , #passat b6 pomorskie , #auta szwajcaria , #star auto , #nowa skoda fabia ceny , #samochodu używane sprzedaż , #litr paliwa cena , #mercedes a180 otomoto , #moto champ bydgoszcz , #seat tarraco ,