Czterosuwowy silnik sześciocylindrowy, gaźnikowy, o pojemności skokowej 5,55 l i mocy 100 KM przy 2800 obr/min. Pięciostopniowa skrzynka biegów oraz skrzynka rozdzielcza z reduktorem (10 biegów do jazdy w przód + 2 tylne). Ogumienie: 12.00-18. Ciśnienie w ogumieniu można zmieniac od kG/cm2 podczas jazdy po szosie do 0,75 w terenie lub nawet 0,5 kG/Cm2 w głębokim śniegu i błocie. W kabinie kierowcy znajduje się tablica rozdzielcza zaworów, przy użyciu których kierowca może dowolnie regulować ciśnie...
Hamowanie transportera i ostre zakręty za pomocą taśm hamulcowych z żeliwnymi nakładkami. Obracanie podczas pływania — przy użyciu steru lub przez zmianę kierunku obrotu jednej ze śrub. Skrzynia ładunkowa z otwieraną burtą i dwoma ruchomymi szynami zjazdowymi, przystosowana do transportu samochodu lub działa. Ładowność na lądzie 2000 kG, na wodzie kG. Srednia szybkość bez ładunku po szosie 20 km/godz., po drodze polnej 17 km/godz, na wodzie: bez ładunku 10 km/godz, z ładunkiem 9 km/godz.
Samochody elektryczne stają się coraz bardziej popularne na rynkach światowych. Modna staje się ekologia podparta racjonalnym i zdrowym podejściem ekonomicznym. W Polsce jednak samochody na prąd na chwilę obecną nie znalazły swoich zwolenników. Może inaczej – zwolennicy może i są, jednak brak większego grona użytkowników. Teoria nieutwierdzona praktyką zupełnie nic nie wnosi w aspekcie ratowania naszego środowiska i chronienia go przed czynnikami szkodliwymi. Czy jest to kwestia braku ...