W ramie podwozia są zbiorniki oleju hydraulicznego o pojemności około 0,65 mg i zbiornik paliwa. Osie, przednia i tylna, znajdują się w łożyskach rolkowych i są osadzone w wycięciach ramy, w których są wstawione amortyzatory gumowo-metalowe, po dwie sztuki na każdą maźnicę. Odkuwane, bezobręczowe koła o średnicy tocznej 710 mm, są wprasowane na osie zestawów. Na osi tylnej jest wprasowane stożkowe koło zębate przekładni osiowej napędu jazdy. Nadwozie maszyny stanowi kabina maszynisty, połączona z ramą podwozia, oraz pomieszczenie sześciocylindrowego wysokoprężnego...
Silnik zaczyna pracować, lecz zatrzymuje się po rozruchu — zbyt wczesne wyłączenie zasysacza —brak paliwa w zbiorniku — zamknięty kran dopływu paliwa — nieszczelność lub zaślepienie przewodu paliwa zanieczyszczenie filtru siatkowego paliwa na wlocie do komory pływakowe woda w komorze pływakowej gaźnika — nieszczelność osadnika paliwa — zanieczyszczenie głównej dyszy paliwa — wadliwa regulacja lub niedomaganie urządzenia biegu jałowego niedomaganie pompy paliwa — przechłodzenie silnika. Silnik pracuje nieregularnie z każdą prędkością biegu. Usterki instala...
Dla projektów drogowych, zwłaszcza dla budowy nowych dróg, założenia projektów stanowią istotny załącznik o charakterze techniczno ekonomicznym który oprócz ustalania zasadniczych założeń ogólnych, ich ekonomicznego uzasadnienia i wstępnego określania kosztów ustala również możliwe warianty trasy drogowej, zasadniczych przełożeń dróg istniejących, potrzebę obejść miast i osiedli, zmiany trasy przekroczeń rzek i linii kolejowych itp. W ten sposób rola założeń dla projektów drogowych sprowadza się również do podania koncepcji rozwiązań ogólnych w oparciu...