Ciężar własny 12300kG. Promień skrętu 13,0 m; rozstaw kół 2030 mm. Wymiary: długość 8530 mm; rozstaw osi, odległość od osi przedniej do osi wózka tylnego 5300 mm, między osiami tylnych mostów — 1400 mm. Wysokość powierzchni ładowania 1650 mm. Kat natarcia 520, kąt zejścia 350. Szybkość maksymalna 55 km/godz; z przyczepą 0 ciężarze 50 łon — 40 km/godz. Wymiar ogumienia 15.00-20. Samochód ciężarowy AEC trzyosiowy o napędzie na wszystkie koła (model 0860 — model 0859 napęd tylko na tylne koła). Wysokoprężny silnik sześciocylindrowy AEC o pojemnoś...
Dźwig saperski G. P. przystosowany jest również do pracy jako koparka z chwytakiem lub zgarniakiem. Przy zastosowaniu wysięgnika o długości 9,15 m i wysięgu 3 m, może on podnosić ładunki o ciężarze do 6 ton. Wysięgnik może być przedłużony do 12,20 m lub 15,24 m. Dźwig jest napędzany przez dodatkowy silnik wbudowany w tylnej obrotowej części nadwozia. Ciężar własny 23 tony ; Wyrzutnie rakiet mocowane na podwoziach samochodów terenowych długość (z wysięgnikiem 9150 mm) 12 240 mm, szerokość 2430 mm, wysokość 4110 mm, rozstaw osi 3920 mm, rozstaw kół prz...
Samochody benzynowe od zawsze miały, mają i z pewnością nadal mieć będą swoich zwolenników, ale także przeciwników. Jednak rozpatrując w dzisiejszych czasach zakup samochodu warto podejść do tego aspektu w sposób praktyczny i ekonomiczny. Warto zrobić prostą kalkulację i zastanowić się, po jakim czasie zwróci nam się inwestycja w zakup diesela. Jeżeli pokonywane przez nas kilometry można liczyć w dziesiątkach tysięcy rocznie wtedy zakup samochodu z silnikiem diesela będzie dla nas sensowniejsze. Jednak, jeżeli wsiadamy do auta i pokonujemy nim 30km dziennie, to trzeba b...