PIC-513

Skarpy nasypów i wykopów autostrad projektuje sie lagodne o pochyleniu zmiennym, bardziej stromym przy krawedzi korony, bardziej lagodnym przy polaczeniu z terenem

Skarpy nasypów i wykopów autostrad projektuje się łagodne o pochyleniu zmiennym, bardziej stromym przy krawędzi korony, bardziej łagodnym przy połączeniu z terenem. Przekroje należy stosować zależnie od głębokości wykopu H. Powierzchnie skarp między sąsiednimi przekrojami o różnych głębokościach wykopu i tym samym o różnym nachyleniu skarp powinny być połączone ze sobą w kształcie powierzchni wichrowatych. Na przykład między przekrojem poprzecznym o głębokości 5,0 m a sąsiednim O: głębokości 4,0 m nachylenie skarpy 1:1,5 przechodzi stopniowo w nachylenie 1...

Więcej »

Wymiary zewnętrzne

Długość 12 600 mm, szerokość 3000 mm, wysokość 3350 mm. Transporter pływający BARC służy do przeprawiania przez bardzo szerokie przeszkody wodne czołgów, dział i ciężkiego sprzętu wojennego. Cztery kola o średnicy 3 m napędzane są indywidualnie przez silniki wysokoprężne o mocy 165 KM każdy. Podczas pływania transporter porusza się za pomocą dwóch Śrub napędowych, każda napędzana przez dwa silniki. Transporter ten jednorazowo przewozi 200 żołnierzy z pełnym wyposażeniem (oprócz obsługi). Szybkość eksploatacyjna — po drogach 16 km/godz, na wodz...

Więcej »

skrzyzowanie w ksztalcie plecionki wymaga szesciu wiaduktów

skrzyżowanie w kształcie plecionki wymaga sześciu wiaduktów. Skrzyżowanie autostrad z drogami bocznymi może być rozwiązane albo jako skrzyżowanie bez połączenia drogi z autostradą, albo też jako skrzyżowanie mające jednocześnie połączenia drogi z autostradą. Z tych ostatnich najczęściej spotykane są następujące typy: a)odgałęzienia drogi bocznej w postaci: trąbki wymagające zastosowania jednego wiaduktu, b) skrzyżowanie w kształcie harfy, również o jednym wiadukcie c) skrzyżowanie pod kątem ostrym wymagające zastosowania także jednego wiaduktu. Wysokościow...

Więcej »

POWSTAWANIE GLIKOGENU ZE ŹRÓDEŁ NIEWĘGLOWODANOWYCH

Z analizy powyższego wzoru wynika, że wydajność transportu można zwiększyć przez. 1) przedłużenie czasu pracy, np. pracy na dwie zmiany, co powinno być zasadą, zwłaszcza w trzech kwartałach roku, 2) pełne wykorzystanie ładowności środka transportu, 3) zmniejszenie ilości przebiegów bez ładunku przez zorganizowanie transportu ładunków w obu kierunkach, 4) skrócenie czasu na pracę nieprodukcyjną, jak np. dojazd z garażu, powrót do garażu, pobieranie materiałów pędnych, oczekiwanie na załadowanie, 5) skrócenie czasu ładowania i wyładowania, od czego przede wszy...

Więcej »
http://www.psychologiareligii.pl 751#star auto , #nowa skoda fabia ceny , #samochodu używane sprzedaż , #litr paliwa cena , #mercedes a180 otomoto , #moto champ bydgoszcz , #seat tarraco , #f 35 ii lightning , #kawasaki motocykl , #fiat dealer warszawa ,