PIC-631

Samochody na gaz (Ja mu gaz, a on zgasł)

Zdarza się, że kierowcy samochodów wyposażonych w instalację gazową narzekają na komfort jazdy, jaki zapewniają im zagazowane auta. Głównym problemem samochodów z instalacją gazową jest przede wszystkim kwestia utrzymania właściwych obrotów. Problemem jednak nie są przeważnie założone instalacje, tylko to, w jaki sposób kierowcy zaniedbują swoje samochody. Właściciele samochodów z instalacją lpg powinni mieć świadomość tego, że muszą oni poświęcić im nieco więcej uwagi, niżeli samochodom napędzanym benzyną. Jednym z zabezpieczeń przed szwankującą instalacją gazową powinn...

Więcej »

Auto od handlarza, – czego się wystrzegać?

Wiedza czasami bywa gorsza od niewiedzy. Tak również ma się sytuacja w przypadku kupna samochodu od handlarza. O co konkretnie chodzi? O oszustwa, niedopowiedzenia i wszelkie „bajerki”, jakimi handlarze mydlą nam, potencjalnie nowym nabywcą oczy. Przekręcone przebiegi w dzisiejszych czasach są na porządku dziennym. Silnik najpierw wymyty karcherem, następnie delikatnie brudzony – tak ażeby zadowolić osobę zainteresowaną kupnem – to również nikogo nie dziwi. Dla podniesienia wartości auta silniki benzynowe „zagazowuje” się najtańszymi instalacjami. Skrzypiące zawieszenie tu...

Więcej »

Przy wzniesieniach torów powyzej 15%, nalezy rzeczywista dlugosc przejazdu zwiekszyc o dlugosc dodatkowa, która oblicza sie oddzielnie dla kazdego rodzaju trakcji

Przy wzniesieniach torów powyżej 15%, należy rzeczywistą długość przejazdu zwiększyć o długość dodatkową, którą oblicza się oddzielnie dla każdego rodzaju trakcji. Dla trakcji ręcznej: i = L( 1 + ,i) gdzie: L - długość zastępcza w metrach, Dj - nadwyżka wzniesienia w tysiącznych ponad 150100, J - współczynnik oporu ruchu wywrotki (średnio f = 0,012). Dla trakcji konnej długość L zwiększa się o 120 metrów na każdy promil wzniesienia ponad 15% i na każde tysiąc metrów; dla trakcji konnej współczynnik oporu t = 0,083. Dla trakcji mechanicznej długość L zwiększa się o 250 ...

Więcej »

Oporność na erytromycynę w paciorkowcach grupy A. ad 5

Pasy rozdzielające zieleni. W poszukiwaniu urządzeń polepszających warunki bezpieczeństwa ruchu stwierdzono, że zagadnienie to najlepiej rozwiązuje się przez rozdział kierunków ruchu. Pierwsze urządzenia rozdzielające polegały na umieszczeniu na nawierzchni kolorowych (białych) pasów oddzielających kierunki ruchu. Doświadczenie jednak wykazało, że w tym przypadku nie ma pełnego bezpieczeństwa ruchu, gdyż nie ma pewności, czy kierowcy nie przejadą przez linię rozdzielczą. Jako dalsze polepszenie sposobu rozdziału ruchu na dwa kierunki należy uznać wprowadzenie pasów izolacyjnych dost...

Więcej »
751#samochodu używane sprzedaż , #litr paliwa cena , #mercedes a180 otomoto , #moto champ bydgoszcz , #seat tarraco , #f 35 ii lightning , #kawasaki motocykl , #fiat dealer warszawa , #ford ecosport opinie , #magurka otomoto ,