Usterki silnika

Tags: , ,

Silnik zaczyna pracować, lecz zatrzymuje się po rozruchu — zbyt wczesne wyłączenie zasysacza —brak paliwa w zbiorniku — zamknięty kran dopływu paliwa — nieszczelność lub zaślepienie przewodu paliwa zanieczyszczenie filtru siatkowego paliwa na wlocie do komory pływakowe woda w komorze pływakowej gaźnika — nieszczelność osadnika paliwa — zanieczyszczenie głównej dyszy paliwa — wadliwa regulacja lub niedomaganie urządzenia biegu jałowego niedomaganie pompy paliwa — przechłodzenie silnika. Silnik pracuje nieregularnie z każdą prędkością biegu. Usterki instalacji zapłonowej — zawilgocenie, zaolejenie lub zanieczyszczenie świec zapłonowych — nieprawidłowy odstęp elektrod Świec zapłonowych — pęknięcie izolatora lub uszkodzenie świecy zapłonowej niewłaściwa wartość cieplna świec zapłonowych — uszkodzenie uszczelki świecy zapłonowej — uszkodzenie, odłączenie się lub obluzowanie zacisków przewodów zapłonowych — niewłaściwa kolejność zapłonu — uszkodzenie lub zawilgocenie kondensatora zawilgocenie lub przegrzanie cewki zapłonowej — wadliwe ustawienie wyprzedzenia zapłonu wadliwa regulacja odstępu styków lub usterka przerywacza — pęknięcie pokrywy rozdzielacza — pęknięcie sprężynki palca rozdzielacza — obluźnienie się zacisków przewodów na czopach biegunowych akumulatora. Usterki układu zasilania — zanieczyszczenie zbiornika paliwa — zaślepienie wywietrznika zbiornika paliwa — nieszczelnośc lub zanieczyszczenie przewodów paliwa — zanieczyszczenie filtru siatkowego paliwa na wlocie do komory plywakowej — woda w komorze pływakowej gaźnika — nieszczelność lub zawieszenie się zaworka pompy paliwa uszkodzenie sprężynki zaworka lub przepony pompy paliwa. Niewłaściwa mieszanka — zanieczyszczenie głównej dyszy paliwa — nieszczelność rury ssącej — włączony zasysacz — nieszczelność zaworka iglicowego lub pływaka gaźnika zbyt duża przepustowość dyszy głównej lub zbyt mała przepustowość kompensacyjnej dyszy powietrza (albo odwrotnie) zanieczyszczenie filtru powietrza. Inne usterki — nadpalenie się grzybka zaworu — wadliwe ustawienie luzów zaworów zawieszanie się zaworu lub popychacza — pęknięcie lub osłabienie sprężyny zaworu nieszczelność gniazd zaworów — zużycie cylindrów, tłoków i pierścieni tłokowych uszkodzenie lub nieszczelność uszczelki pod głowicą — przechłodzenie silnika. Nieregularny bieg jałowy silnika. Usterki instalacji zapłonowej — zawilgocenie, zaolejenie lub zanieczyszczenie świec zapłonowych = niewłaściwy odstęp elektrod świec zapłonowych. [podobne: serwis Skoda, Skoda Wrocław, renault twingo ]

Comments are closed