Sprzęgło

Tags: , ,

Sprzęgło nie wyłącza się całkowicie — zbyt duży luz pedału sprzęgła — zanieczyszczenie lub zaolejenie okładzin tarczy sprzęgła — popękanie okładzin tarczy sprzęgła wadliwe wyregulowanie dźwigienek wyłączających — zwichrowanie tarczy sprzęgła zatarcie się tulejki przesuwnej widełek wyłączających — uszkodzenie, zwichrowanie lub porysowanie tarczy dociskowej uszkodzenie lub zatarcie łożyska (tulei) walu sprzęgłowego w wale korbowym wadliwe złożenie sprzęgła — zakleszczenie sie piasty tarczy sprzegła na wale sprzęgłowym.

Sprzęgło się ślizga — zaolejenie lub nadmierne zużycie okładzin tarczy sprzęgła — osłabienie lub pęknięcie sprężyn dociskowych —zbyt mały luz lub brak luzu jałowego pedału sprzęgła — zacinanie się pedału sprzęgła — zacinanie się lub zatarcie się tulejki przesuwnej widełek wyłączających zacieranie się dźwigienek wyłączających na ośkach (wskutek braku smaru, zanieczyszczenia lub korozji) — zwichrowanie tarczy sprzęgła — stale trzymanie w czasie jazdy przez kierowcę stopy na pedale sprzęgła — zbyt niski poziom lub niewłaściwy gatunek oleju w budowie sprzęgła mokrego.

Sprzęgło szarpie (włącza się nierównomiernie) — pęknięcie sprężyn amortyzujących tarczy sprzęgła — zanieczyszczona regulacja reduktora (zbyt mały skok otwarcia zaworów komory pierwszego i drugiego stopnia — zbyt duże podciśnienie w komorze drugiego stopnia — zbyt małe ciśnienie gazu w komorze pierwszego stopnia) — niedostateczne lub zbyt duże otwarcie urządzenia dozującego (zbyt uboga lub zbyt bogata mieszanka) — zbyt duże luzy w układzie dźwigniowym komory drugiego stopnia (opóźnione otwarcie zaworu drugiego stopnia). Silnik nie rozwija pełnej mocy — niewłaściwa regulacja składu mieszanki średnich i dużych prędkości biegu oraz obciążeń silnika — niedostateczne otwieranie sie zaworów komór pierwszego i drugiego stopnia, spowodowane niewlaściwym złożeniem lub wadliwą regulacją reduktora — zanieczyszczenie lub zaślepienie filtru gazu niedostateczne otwarcie zaworów butli lub zaworu odcinającego — uszkodzenie przewodów lub nieszczelności złączy przewodów gumowych z gaźnikiem lub reduktorem (co powoduje przedostawanie się „dodatkowego” powietrza) — nieszczelność końcówki doprowadzenia gazu do reduktora — niewłaściwe ustawienie wyprzedzenia zapłonu — niewłaściwe ustawienie otwarcia przepustnicy gaźnika. [więcej w: Renault Katowice, renault megane, renault twingo promocje ]

Comments are closed