Zbyt duże lub zbyt małe wyprzedzenie wtryskiwania, wadliwe złożenie sprzęgła nastawnego pompy wtryskowej lub przekręcenie się jednej z jego polówek względem drugiej lub w stosunku do piasty przyspieszacza wtryskiwania, nadmierne zużycie rolek popychaczy w pompie wtryskowej — nadmierne zużycie garbów wałka kułaczkowego — wadliwe ustawienie wyprzedzenia wtryskiwania. Zbyt niskie Ciśnienie sprężania — uszkodzenie uszczelek wtryskiwaczy — przymknięcie przepustnicy dławicy nastawnej — obluzowanie się wtryskiwaczy w gniazdach. Niska temperatura otoczenia — zbyt powolne obracanie wału korbowego przez rozrusznik wskutek spadku pojemności akumulatora — zbyt duża lepkość oleju silnikowego. Silnik zatrzymuje się po rozruchu Niedostateczny dopływ paliwa do pompy wtryskowej przymknięty kran dopływu paliwa — zanieczyszczenie przewodu niskiego ciśnienia — zanieczyszczenie filtrów paliwa zaślepienie wywietrznika zbiornika paliwa. Zapowietrzenie urządzenia wtryskowego nieszczelność przewodu ssącego — obluzowanie się wkrętów zaślepiających- Usterki pompy zasilającej — zakleszczenie się tłoczka zanieczyszczenie filtru siatkowego — zanieczyszczenie lub nieszczelność zaworków. Wtryskiwacze działają wadliwie patrz wyżej. Zbyt niskie ciśnienie sprężania — patrz wyżej. Silnik pracuje nieregularnie Niedostateczny dopływ paliwa do pompy wtryskowej nieczyszczenie przewodu niskiego ciśnienia — zanieczyszczenie filtrów paliwa — zanieczyszczenie wywietrznika zbiornika paliwa. Usterki pompy zasilającej — zakleszczenie się tłoczka zanieczyszczenie filtru siatkowego — zanieczyszczenie lub nieszczelność zaworków. Niedomagania pompy wtryskowej — zapowietrzenie pompy wtryskowej zawieszenie sie tłoczka jednej z sekcji tłoczących — pęknięcie sprężyny jednego z tłoczków — nadmierne zużycie rolek popychaczy = zawieszenie się popychacza w prowadnicy lub zatarcie się rolki popychacza — uszkodzenie sprężyny zaworka odcinającego — uszkodzenie zaworka odcinającego — zawieszenie się lub nieszczelność zaworka odcinającego niejednakowe dawkowanie paliwa przez poszczególne sekcje tłoczące usterka regulatora obrotów (pompy wtryskowej) — brak lub nadmiar oleju w regulatorze — zbyt duże luzy w sprzęgle nastawnym. Niedomagania wtryskiwaczy — nieszczelność rozpylaczy zbyt duże różnice ciśnienia wtryskiwania poszczególnych wtryskiwaczy — uszkodzenie lub osłabienie sprężyny wtryskiwacza — uszkodzenie lub nieszczelność przewodu wysokiego ciśnienia. [hasła pokrewne: garaże blaszane, instrukcja bezpieczeństwa pożarowego, wynajem samochodów warszawa ]

Comments are closed