PIC-517

UŻyrobus

W dotychczas zastosowanych w normalnej eksploatacji żyrobusach (np. w Szwajcarii i Kongo) zastosowano wirujące poziomo kola zamachowe, zespolone z silnikami napędowymi. Żyrobus taki ma 35 miejsc siedzących i ponadto zabiera 35 pasażerów stojących. Po rozpędzeniu koła zamachowego do 3000 0brłmin, żyrobus przejeżdża 1,5. . .1,9 km — kosztem zmniejszenia sie prędkości obrotowej koła zamachowego do 1800. ..2200 Obr/min. Podczas postoju w punkcie zasilania prądem trójfazowym (sieć 500 V), w ciągu około 45 sekund kolo zamachowe zostaje znów rozpędzone do 3000 obr/min. Ciężar własny kompletnego zespołu napę...

Więcej »

Działanie walców wibracyjnych

Napęd z wysokoprężnego silnika spalinowego jest przenoszony przez elastyczne sprzęgło gumowe na trzybiegową skrzynię przekładniową, a następnie na koła tylne. Koła tylne zespawane z płaszczy i blach bocznych są ułożyskowane na wale przytwierdzonym do ramy walca, Do wewnętrznej blachy bocznej jest przymocowany wieniec zębaty, przenoszący napęd ze skrzyni przekładniowej. Przez otwory w zewnętrznej blasze bocznej można uzupełniać lub wysypywać piasek. Koła przednie składają się ze stalowego płaszcza przykręconego do żeliwnych piast, ułożyskowanych na wale, przytwierdzonym do ramy. Rama przegubowo łączy się ...

Więcej »

Zadanie silnika spalinowego

Układ składa sie zwykle z tłokowego silnika spalinowego o zapłonie iskrowym lub wysokoprężnego, albo niekiedy silnika turbospalinowego, prądnicy oraz silnika albo silników elektrycznych napędzających koła pędne wprost lub za pośrednictwem przekładni mechanicznych. Zadanie silnika spalinowego ogranicza się wyłącznie do napędzania prądnicy, która wytwarza prąd do zasilania silników napędzających koła jezdne samochodu. Napęd spalinowo-elektryczny w porównaniu z napędem czysto mechanicznym zapewnia kilka istotnych korzyści. Najważniejsze z nich to: możliwość pracy silnika spalinowego w niezmiennych najbardziej ko...

Więcej »

Architektura i nowoczesne budownictwo - In Progress: The Capital / James Law Cybertecture International

Wady: sprzęgło stuka podczas przenoszenia napędu, zużycie łożyska (tulei) walu sprzęgłowego w wale korbowym — zbyt duży luz w łożyskach dźwigienek wyłączających — nadmierne zużycie połączenia wielowypustowego.  Skrzynka biegów nie przenosi napędu mimo włączenia sprzęgła i biegu — zerwanie przegubu elastycznego wału napędowego — uszkodzenie (zerwanie) synchronizatora — uszkodzenie kół zębatych skrzynki biegow (wyłamanie zębów) obłamanie się sworznia kulistego dźwigni zmiany biegów. Włączanie biegów nastręcza trudności — niezupełne wyłączanie się sprzęgła — zakleszczenie ...

Więcej »
http://www.centrumpsychologiipodrozy.pl 751#star auto , #nowa skoda fabia ceny , #samochodu używane sprzedaż , #litr paliwa cena , #mercedes a180 otomoto , #moto champ bydgoszcz , #seat tarraco , #f 35 ii lightning , #kawasaki motocykl , #fiat dealer warszawa ,