Volkswagen przed Rajdem Argentyny

Samochody na gaz (Ja mu gaz, a on zgasł)

Zdarza się, że kierowcy samochodów wyposażonych w instalację gazową narzekają na komfort jazdy, jaki zapewniają im zagazowane auta. Głównym problemem samochodów z instalacją gazową jest przede wszystkim kwestia utrzymania właściwych obrotów. Problemem jednak nie są przeważnie założone instalacje, tylko to, w jaki sposób kierowcy zaniedbują swoje samochody. Właściciele samochodów z instalacją lpg powinni mieć świadomość tego, że muszą oni poświęcić im nieco więcej uwagi, niżeli samochodom napędzanym benzyną. Jednym z zabezpieczeń przed szwankującą insta...

Więcej »

Dla projektów drogowych, zwlaszcza dla budowy nowych dróg, zalozenia projektów stanowia istotny zalacznik o charakterze techniczno ekonomicznym

Dla projektów drogowych, zwłaszcza dla budowy nowych dróg, założenia projektów stanowią istotny załącznik o charakterze techniczno ekonomicznym który oprócz ustalania zasadniczych założeń ogólnych, ich ekonomicznego uzasadnienia i wstępnego określania kosztów ustala również możliwe warianty trasy drogowej, zasadniczych przełożeń dróg istniejących, potrzebę obejść miast i osiedli, zmiany trasy przekroczeń rzek i linii kolejowych itp. W ten sposób rola założeń dla projektów drogowych sprowadza się również do podania koncepcji rozwiązań ogólnych w oparci...

Więcej »

Niedomagania silnika żarowego

Zmniejszenie dawkowania nie powoduje zwolnienia biegu silnika. Zbyt duże dawkowanie (np. wskutek wadliwej regulacji pompy wtryskowej). Silnik przyspiesza swój bieg (przejawia skłonność do rozbiegania) Zablokowanie regulatora — zakleszczenie się zębatki sterującej (np. wskutek zatarcia tłoczka). Uwaga — natychmiast zatrzymać silnik przez odcięcie dopływu paliwa, powietrza lub obciążenie Silnika. Silnik przyspiesza bieg (drgania zębatki sterującej) Nadmierne luzy w mechanizmie sterującym dawkowanie zbyt wysokie ciśnienie wtryskiwania — osłabienie sprężyn bie...

Więcej »

Bezrobocie po reformie służby zdrowia

W dotychczas zastosowanych w normalnej eksploatacji żyrobusach (np. w Szwajcarii i Kongo) zastosowano wirujące poziomo kola zamachowe, zespolone z silnikami napędowymi. Żyrobus taki ma 35 miejsc siedzących i ponadto zabiera 35 pasażerów stojących. Po rozpędzeniu koła zamachowego do 3000 0brłmin, żyrobus przejeżdża 1,5. . .1,9 km — kosztem zmniejszenia sie prędkości obrotowej koła zamachowego do 1800. ..2200 Obr/min. Podczas postoju w punkcie zasilania prądem trójfazowym (sieć 500 V), w ciągu około 45 sekund kolo zamachowe zostaje znów rozpędzone do 3000 obr...

Więcej »
Volkswagen przed Rajdem Argentyny 751#nowa skoda fabia ceny , #samochodu używane sprzedaż , #litr paliwa cena , #mercedes a180 otomoto , #moto champ bydgoszcz , #seat tarraco , #f 35 ii lightning , #kawasaki motocykl , #fiat dealer warszawa , #ford ecosport opinie ,